„Jak?” zamiast „czy?” - o przyszłości Szlaku Piastowskiego
Dodane przez admin dnia Grudzień 01 2017 10:00:00
W Kruszwicy, w dniu 29 listopada br. odbyła się IV międzyregionalna konferencja poświęcona Szlakowi Piastowskiemu, w sposób szczególny - nowym wyzwaniom i nowym narzędziom marketingowym. W spotkaniu uczestniczyła szeroka reprezentacja zarządców obiektów, branży turystycznej, samorządów lokalnych, przewodników i organizacji pozarządowych z terenu całego szlaku.
Treść rozszerzona
Konferencja miała bardzo merytoryczny charakter, zostały zaprezentowane działania podjęte na obszarze obu regionów (tj. na Pomorzu i Kujawach oraz w Wielkopolsce) w okresie ostatnich trzech lat, tj. od ostatniej konferencji, która miała miejsce w roku 2014 w Poznaniu. Przedstawiciele Klastra Turystycznego „Szlak Piastowski w Wielkopolsce”, przybliżyli uczestnikom konferencji działania, które są podejmowane i koordynowane na terenie Wielkopolski – wśród nich m.in. organizacja corocznego Święta Szlaku – Weekendu na Szlaku Piastowskim, popularyzacja szlaku w Internecie i w mediach społecznościowych, przygotowanie corocznego kalendarza wydarzeń, wspólnych wydawnictw, w tym również propozycja wyprodukowania wspólnej serii upominków szlaku przeznaczonych do sprzedaży w punktach usługowych i sklepikach z pamiątkami. Szczególnym punktem konferencji była premiera pakietów turystycznych, oferta których została doprecyzowana w trzech blokach: pakiety tematyczne, dla szkół oraz pakiety okazjonalne (w ramach znaczących eventów odbywających się na szlaku). Przedstawicielom branży zainteresowanym udziałem w tych pakietach została przedstawiona szczegółowa oferta, która znajduje się na www.szlakpiastowski.travel.

Więcej tutaj